Martin Breman loodgieters

Adres: Hobbemakade 57
1071 XL Amsterdam
Telefoon: 020 4704700
Website Martin Breman loodgieters
Email: info@martinbreman.nl
 
Openingstijd
Maandag 08:00 - 17:00
Dinsdag 08:00 - 17:00
Woensdag 08:00 - 17:00
Donderdag 08:00 - 17:00
Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag Gesloten
 

Neem direct contact op met Martin Breman loodgieters in Amsterdam. Voor spoedgevallen bel 020 470 4700, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook kunt u vrijblijvend een offerte aanvragen

Martin Breman loodgietersbedrijf is gespecialiseerd in:

  • Nieuwe leiding installaties
  • Leidingen renovatie
  • Soldeer werkzaamheden
  • Kunststofleidingen
  • Gasleidingen en keuringen
  • Circulatie leidingen
  • Keuken/badkamer renovaties
  • Badkamers
  • Watermeter beugels

Schrijf hieronder een recensie over Martin Breman loodgieters in Amsterdam. U kunt van alles schrijven: over het personeel, de dienstverlening, klantvriendelijkheid, het eindresultaat etc. Maar let op: gebruik geen namen, e-mailadressen of telefoonnummers van het personeel en let op uw taalgebruik. Schrijf uw recensie niet in HOOFDLETTERS en stel geen vragen aan het loodgietersbedrijf. Voor directe vragen aan Martin Breman loodgieters kunt u via de website link bij de contactgegevens hierboven naar de website van Martin Breman loodgieters gaan..

Reactie plaatsen

Reacties

b s
8 maanden geleden

Afgelopen maandag had ik om 9 uur 's morgens een afspraak met jullie staan, waarbij niemand was komen opdagen, waarop na telefonisch contact een nieuwe afspraak was gemaakt voor dezelfde dag tussen 3 & 5 uur in de middag.. Maar om 1700 was er nog steeds niemand langs geweest noch heb ik enig bericht (van vertraging) ontvangen.. Pas iets na half 6 ging vrij onverwachts de deurbel omdat ik daar dus allang niet meer op rekende..


Deze misverstanden die zowat m'n gehele dagplanning in de war hadden geschopt daargelaten, maar wat mij achteraf toch vooral stoort is het feit dat we een opdracht inboeken voor onderhoud van de CV én dat wanneer de installateur ter plaatste is deze onderhoud weigert te plegen maar vervolgens wel doodleuk zonder aarzeling het volledige bedrag laat afrekenen.. De installateur verwijderde bij binnenkomst de kap van de CV, had een kunststof pijpje losgedraaid en terwijl ik deze aan het spoelen was gaf ie aan dat ie er niet aan kon/wilde beginnen omdat de betreffende CV toe was aan vervanging en hij bang was dat ie het na de beurt het niet meer zou doen.. Hierop zijn foto's gemaakt en that's it, de gereedsschapstas/koffer zijn tijdens het bezoek ongeopend gebleven.. Ik besefte dat m'n CV wat ouder was en dat ie te zijner tij toe was aan vervanging, maar boekte een onderhoudsbeurt bij jullie in om deze vervanging ietsjes uit stellen.. Ik heb er zelf weinig verstand van, maar achteraf na het vertrek van de vriendelijke installateur was ik wel van mening dat ie op z'n minst onderdelen die gepaard gaan bij een onderhoudsbeurt had kunnen los schroeven. Als dan had gebleken dat vervolgen van onderhoud weinig zin had had ik me erbij kunnen neerleggen, maar nu was er niets uitgevoerd en is er helemaal geen poging ondernomen om deze onderhoud te plegen, laat staan om een valide beoordeling te kunnen maken.

Ik heb dus doodleuk een volledige prijs voor onderhoud betaald terwijl dit slechts voorrijkosten hadden moeten zijn. Er is geen onderhoud gepleegd, geen schroevendraaier ter hand genomen alleen een bezoekje gebracht, tips ter vervanging gegeven & foto's gemaakt.

Cedric Dessez
4 jaar geleden

I first made an appointment with them on August 12th for a leakage in a wall. They were supposed to come between 9 and 11am. We called them at 11.15am seeing no-one had shown up and they said they'd come around 1pm. That's disrespectful in the first place.
Then the guy shows up and starts investigating the leak. After an hour he said he had to stop for the day because he had to come back with a special machine and left, saying I'd get a call back to schedule another appointment. I didn't get a call, so I chased them on the phone and got told they had no availability until September.
In my situation, waiting for 3 weeks is just not acceptable: the wall of my bedroom is wide open and full of toxic mould such that I cannot use the bedroom at all.
This company is preying on people. What an easy cash-in: show up for an hour - collect 100euros without fixing anything, go away and leave a big mess behind.